 |
|
 |
Grafika |
 |
Identyfikacja wizualna firmy
– to całosc symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po
czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to własnie nasza firma; to kolorystyka, logo,
wizytówka, ulotki, broszury i inne materiały firmowe oraz strona www. Są to kolejne elementy, poprzez które buduje się relacje z otoczeniem.
|
|
|
Identyfikacja wizualna firmy |
 |
Na system identyfikacji wizualnej składają się:
- symbol firmy (znak i logotyp firmowy)
- kolory firmowe
- symbole dekoracyjne
- typografie dekoracyjne
- druki firmowe (papier, koperty, dokumenty i inne)
- identyfikatory pracowników
- stemple
- materiały reklamowe
- materiały drukowane dla celów public relations
- środki transportu (samochody ciężarowe, osobowe)
- ubiór pracowników
- wystrój stoisk targowych
- aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia
- tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe
- opakowania
wybrane przykłady
|
|
|
Impresio - firma zajmuje się dostawą usług konsultingowych do innowacyjnych projektów IT |
 |
|
|
|
Altera - działalność z zakresu hotelarstwa, turystki oraz doradztwa inwestycyjnego
|
 |
|
|
|
Zachcianki - gastronomia i catering, smaczne i zdrowe dania domowe |
 |

|
|
|
Equsport World Cup - zawody w skokach przez przeszkody, Torwar 2009 |
 |
|
|
|
Świat ślubów - organizacja ślubów i wesel |
 |

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Logotypy |
 |
|
|
|
|
|
|
Kapela.pl - internetowy portal muzyczny |
Szukasz profesjonalnej pomocy?
Skontaktuj się z nami
|
|
 |