Ochrona przed utratĄ danych
Rodzaje outsourcingu
Świadczymy nasze usługi na dwa sposoby:
outsourcing całkowity:
po zbadaniu i zdiagnozowaniu potrzeb firmy, przedstawiamy propozycję współpracy w pełnym zakresie obsługi informatycznej firmy. W zależności od potrzeb, nasi specjaliści są dostępni na żądanie, lub w stale określonym czasie w siedzibie firmy – praktycznie jak lokalny informatyk na część etatu. Zajmujemy się zarówno prostymi czynnościami jak: konfiguracje, diagnostyka i naprawy sprzętowe, instalacje oraz konfiguracje oprogramowania i systemów operacyjnych, jak również bardziej skomplikowanymi takimi jak: konfiguracje wieloserwerowe, czy zarządzanie infrastrukturą informatyczną w firmie.
outsourcing częściowy:
często stosowany dla rozwiązania bardziej skomplikowanych problemów związanych z posiadanymi zasobami IT. Firma z reguły posiada informatyka lub kilku na etacie i zajmują się oni bieżącym funkcjonowaniem i obsługą użytkowników sieci komputerowej. W przypadku poważniejszej awarii: np. serwera, elementów sieciowych, lub wskazanego oprogramowania, wykwalifikowani specjaliści naszej firmy diagnozują i usuwają problem.
Dlaczego outsourcing siĘ opŁaca?
Dla niewielkiej firmy – będziemy bardziej konkurencyjni niż pracownik etatowy
brak niebezpieczeństwa w przypadku np. choroby pracownika etatowego – w przypadku sytuacji losowej naszego specjalisty, zastępuje go inny o takich samych kwalifikacjach
w przypadku poważnej awarii jesteśmy w stanie niezwłocznie oddelegować większą ilość specjalistów, dla zminimalizowania czasu przestoju firmy
nie pracujemy od – do. W przypadku awarii naprawiamy ją do skutku, a nie do np. 15
brak konieczności płacenia ZUS: firma otrzymuje od nas miesięczną fakturę, którą wpisuje w koszta prowadzonej działalności
brak powiązania osobistego z pracownikami firmy – w przypadku pracownika etatowego może on być skłonny na odstępstwa od standardu firmy. W przypadku outsourcingu, nie ma prywatnego przełożenia na naszego specjalistę.
Dla Średniej firmy – rozwiĄŻemy Twoje problemy
efektywnie i szybko!
Firmy średniej wielkości bardzo często zatrudniają co najmniej jednego informatyka na etacie. Jest on pomocny w przypadku większości niezbyt trudnych problemów wynikających bardzo często z niewiedzy użytkowników. Z reguły jednak „etatowiec” może pozostać bezradny w przypadku ewentualnych poważniejszych problemów lub ich nawarstwienia w jednym czasie i nie będzie w stanie pomóc w sposób szybki i efektywny.
brak niebezpieczeństwa w przypadku np. choroby pracownika etatowego – w przypadku sytuacji losowej naszego specjalisty, zastępuje go inny o takich samych kwalifikacjach
w przypadku poważnej awarii jesteśmy w stanie niezwłocznie oddelegować większą ilość specjalistów, dla zminimalizowania czasu przestoju firmy
nie pracujemy od – do. W przypadku awarii naprawiamy ją do skutku, a nie tylko w godzinach pracy firmy
brak konieczności płacenia ZUS: firma otrzymuje od nas miesięczną fakturę, którą wpisuje w koszta prowadzonej działalności
brak powiązania osobistego z pracownikami firmy – w przypadku pracownika etatowego może on być skłonny na odstępstwa od standardu firmy. W przypadku outsourcingu, nie ma prywatnego przełożenia na naszego specjalistę.
w naszej kadrze są specjaliści w danych dziedzinach IT, więc nie ma potrzeby zatrudniania pracowników etatowych
oszczędność czasu
nasi specjaliści są na bieżąco z najnowszymi trendami w IT
Dla korporacji / przedsiĘbiorstwa
Duże firmy mają na etacie dział IT, który zajmuje się bieżącą obsługą i supportem użytkowników lokalnych. W takim przypadku z reguły zleca się outsourcing specjalistyczny taki jak: zarządzanie serwerami, siecią komputerową, czy systemami bazodanowymi.
Dla szkÓŁ, uczelni i innych placÓwek oŚwiatowych
Wiemy jak cenny jest czas nauczyciela i uczniów. Czy naprawdę warto go marnować na nieustanne konfiguracje i reinstalacje? Jeżeli lekcja się nie odbędzie lub nie uda się przerobić całego materiału, uczniowie nie zostaną po lekcjach, aby nadrobić zaległości
wspomagamy specjalizowaną wiedzą zatrudnionych informatyków lub pracowników oddelegowanych do obsługi sprzętu
aktywnie diagnozujemy, usuwamy i staramy się zapobiegać ewentualnym problemom w przyszłości
mamy wiedzę sprzętową niezbędną do przywrócenia działania sprzętom, które „stoją w kącie”
jesteśmy zdecydowanie konkurencyjni cenowo i pod kątem wiedzy oraz doświadczenia wobec informatyka na etacie
|